جایگزین های سالم برای پیتزا و سیب زمینی سرخ شده

معمولا افراد از خوردن پیتزا و سیبب زمین سرخ کرده لذت میبرند و گاها به خوردن آن اعتیاد دارند. اگر شما هم به خوردن این خوشمزه های پرکالری علاقه دارید بهتر است که برای آنها جایگزین های مشابه و سالم تری را انتخاب کنید. موارد پیشنهاد شده توسط هانئیل گزینه هایی هستند که به راحتی می توانید به رژیم غذایی خود اضافی کنید.

اگر از پیتزا و سیب زمینی سرخ شده لذت می برید، می توانید این دو دستور غذای محبوب و مورد احترام را کمی تغییر دهید. پیشنهاد اول ما امتحان پیتزایی بدون خمیر و نان است.

پیتزای قارچ

کافی است تا کمی گوشت دلخواه را با پیاز و فلفل دلمه و در صورت تمایل قارچ تفت دهید. سپس به آن ادویه های دلخواهتان را اضافی کنید و همه مواد را داخل پوسته فلفل دلمه ای بریزید و سپس بر روی آن پنیر پیتزا و چند عدد گوجه گیلاسی بریزید و چند دقیقه در فر قرار دهید تا روی آن برشته و ترد شود.

چه چیزی از پیتزای پنیری که با مواد گوشتی مورد علاقه شما پر شده است، بهتر است؟ پیتزای پنیری و لطیف با چاشنی های گوشتی مورد علاقه شما که سرشار از مواد مغذی برای سلامتی است! این دستور هوشمندانه بسیار خوش طعم است اما کربوهیدرات ها و کالری ها را کاهش می دهد. همچنین می تواند انتخاب کمناسبی برای مهمانی ها  و دور همی های شما باشد.

رژیم های غذایی هانئیل به دلیل انعطاف بالا در جایگزینی مواد و سالم خواری رضایت بالایی دارند. در هانئیل محدودیت غذایی معنایی ندارد زیرا شما می توانید همه غذاهایی را که دوست دارید، با دستورغذایی سالم تری میل کنید.

هویج سرخ شده

پیشنهاد دوم ما جایگزین کردن هویج گریل شده به جای سیب زمینی سرخ کرده است.

این هویج ها ابتدا به روغن زیتون آغشته شده و سپس داخل فر گریل می شوند.
حواست به سیب زمینی سرخ شده باشه! سیب زمینی سرخ کرده به طرز خوشمزه ای اعتیاد آور است و راه های بسیار هوشمندانه ای برای تقلید از این تجربه و در عین حال تغذیه بدن با مواد خوب وجود دارد. این  هویج برشته ترکیبی عالی از لبه های ترد و قسمت میانی نرم است که در دهان آب می شود. و طعم آن شبیه به سیب زمینی شیرین است.

 363 بازدید